eskisehirspor.com Giriş Sayfası
Forum Forum > Gurbetteki Şimşekler > Boğazın Kırmızı Şimşekleri
  Aktif Konular Aktif Konular
  FAQ FAQ  Forum Arama   Takvim   Kayıt Kayıt  Giriş Giriş

YTÜ Eskişehirspor Standı (Fotolar Sy. 3+)

 Cevapla Cevapla Sayfa  <12345 13>
Yazar
Mesaj
  Konu Ara Konu Ara  Konu seçenekleri Konu seçenekleri
efsane_eses Liste gör
Usta Yazar


Ergin K.
Yaş: 30
Katılım: 30/Tem/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1325
  Alıntı efsane_eses Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2009 saat 22:16
Yarın inşallah ben de Davutpaşa'daki standımıza destek vereceğim. Yapabileceğimiz bir şey var mı peki?
Benim sevdam KIRMIZI!
Yukarı
mmt26 Liste gör
Usta Yazar


M. Mesut Taner
Yaş: 35
Katılım: 01/Ağu/2008
Yer: İstanbul
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1577
  Alıntı mmt26 Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2009 saat 23:23
Alıntı yapılan efsane_eses

Yarın inşallah ben de Davutpaşa'daki standımıza destek vereceğim. Yapabileceğimiz bir şey var mı peki?


gelip orada destek olmanız bizim için çok değerli :)
ama siyah kırmızı getirebileceğiniz herşey süper olur :)
İmzanız hakaret içeren kelimelerden dolayı silinmiştir. Israrcı olmanız halinde uzaklaştırma alacaksınız.
Yukarı
omer26 Liste gör
Deneyimli Yazar


Ömer Ünal
Yaş: 36
Katılım: 01/Ağu/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 926
  Alıntı omer26 Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 03/Mar/2009 saat 23:35
Alıntı yapılan MuratHoca

Arkadaşlar yarınki etkinliğinizde başarılar diliyorum.
ÜniESES'i Türkiye sathına yayamadık ama siz EStanbuldakiler gayet güzel işler çıkartıyorsunuz.
Yapabileceğimiz bir şey olursa hiç çekinmeden beni arayabilirsiniz.


Teşekkür ederiz Murat Hocam. Güzel dilekleriniz bile bizim için bir destektir.
BKŞ/üniESES Yıldız Teknik Üniversitesi
http://esesim.blogspot.com/
Yukarı
Baba Liste gör
Usta Yazar


Alper Uruş
Yaş: 45
Katılım: 01/Ağu/2007
Yer: EStanbul:)
Online Durum: Offline
Mesajlar: 5609
  Alıntı Baba Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Mar/2009 saat 10:54
Alıntı yapılan erman_26

Alıntı yapılan NegRO_26

dediğim gibi çarşamba gelemiceksem de söz verdiğim gibi perşembe ordayım...

Levent'e güvenmeyin. 4 yıl bu adamla okudum ben. Gelirim der gelmez. Gelse bile aranıza almayın Stand işinde Allah kolaylık versin arkadaşlar.


Ermanım, Levent konusunda bizleri uyardığın için teşekkürler canım ama maalesef geç kaldın:( 4 yıl dayanman tamamen senin direncindir ve yürekten kutluyorum abicim seniWink Leventle Bursa'ya maça giderken bir cumartesi sabahı 07.00'de tanıştım. Maalesef her şey yolunda gitti ve rica ettiği için onu da alıp otobüsün kalkacağı yere gitme gafleti miii bahtsızlığı mıııLOL ne denir bilmiyorum, tanıştık.LOL
Leventle yol arkadaşlığı da yaptık saatlerle ifadesi mümkün olan ancak tarafımdan asırlar gibi algılananLOL Ve netekim TFF eylemi öncesi yapılan BKŞ toplantısında ben olayı çözdüm Ermanım. Levent'i yine bir UNI-BKŞli olan Özgürüme havale ettim. Levent'in de duyduğu ama duymazdan geldiği ricam "Özgürüm günde 3 öğün aksatmadan Levent'i ıslah et, lütfen"LOL oldu. Büyük bir kentte yaşamanın yarattığı kaosu, iki ayaklı bir kaos olarak unutturanLOL 18 yaşındaki bu delikanlıyla bizim de başımız dertte anlayacağın... Ama kader, ötesi olur mu? Adamın mahlası(Nicki) falso zaten... Negro(Zenci)... Umudum Özgür anlayacağın... Standda olması hayırlı gibi görünse de olmaması yani bazen şer gibi görünen şeyde hayır da saklı olabiliyorLOL Ama orada olacaktır sevda dostlarıyla, renkdaşlarıyla birlikte eminim... (Levent sakkkın bu yazıya yanıt verme, sanal ortam, cevap hakkı falan yok, herkese olabilir ama sana yokLOL)
KIZIL bir pıhtı vardı doğduğunda göbeğinde ve KARA bir toprak olacak öldüğünde üzerinde. (VİVA ESES).... protEStler...
Yukarı
omer26 Liste gör
Deneyimli Yazar


Ömer Ünal
Yaş: 36
Katılım: 01/Ağu/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 926
  Alıntı omer26 Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Mar/2009 saat 13:23
Arkadaşlar şimdi Mesut'u aradım. Davutpaşa kampüsünde standımız çok hareketliymiş.  Ben yarın Beşiktaş kampüsünde olacağım. Herkesi bekliyoruz. 
BKŞ/üniESES Yıldız Teknik Üniversitesi
http://esesim.blogspot.com/
Yukarı
tayfun26 Liste gör
Usta Yazar


Tayfun PORSUK
Yaş: 37
Katılım: 13/Ağu/2008
Yer: BURSA
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1012
  Alıntı tayfun26 Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Mar/2009 saat 22:14
Çok Kısa Zamanda Hazırlanan Stand İçin Emekeleriniz İçin Yüreklerinize Sağlık
 
 
 
BursaESES
Yukarı
ersöz Liste gör
Usta Yazar


Özgür Ersöz
Yaş: 34
Katılım: 06/Haz/2008
Yer: BKŞ
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1060
  Alıntı ersöz Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Mar/2009 saat 22:21
  Arkadaşlar yarın gelebilen herkes sanki maça geliyor gibi giyinip, elinde bayrak, atkı, forma ne varsa alıp saat 12'de Beşiktaş Kampüsünde olmaya gayret göstersin... Öğle arasında okul en yoğun anlarını yaşadığı için özellikle 12 - 2 arası ne kadar kalabalık olursak o kadar güzel olur! Unutmayalım, ESKİŞEHİRSPOR'un EStanbuldaki sesi bizleriz. Yarın, bize yakışanı yapıp en gür şekilde çıkaralım sesimizi Clap

 Ayrıca özellikle belirtmek istediğim bir detay var: Bu aktiviteye katılmak için YTÜ öğrencisi olmanız gibi bir koşul yok. Bunun en güzel örneği bugün Davutpaşa'daki arkadaşlarımızın yanına gelip manevi desteğini veren BursaESES'ten Tayfun Porsuk..

 Yarın öbür gün burda fotoğrafları görüp "keşke" dememek için mutlaka gelin Wink LOL


siyahına kırmızına

şizofren diyenlere inat, Şampiyon Eskişehirspor..
Yukarı
efsane_eses Liste gör
Usta Yazar


Ergin K.
Yaş: 30
Katılım: 30/Tem/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1325
  Alıntı efsane_eses Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Mar/2009 saat 22:35
Bugün ne kadar dersim olduğu için geç de katılabilsem çok güzeldi. Özellikle öğle arasında standımıza ilgi çok büyüktü. Diğer arkadaşlarımız da gerçekten çok uğraşmışlar. Maç özetleri, arkadan çalan müzikler, formalar, atkılar... Her şey gerçekten dört dörtlüktü. Bir Yıldız'lı olarak gurur duydum her zamanki gibi.

Yarın sabah 9'dan 16'ya kadar Davutpaşa'da dersim olduğu için Yıldız'daki standımıza katılamayacağım sanırım... Ama Cuma günü de stand kurulursa, formam ve atkımla yine standımızın başında olacağım inşallah.

Tekrar emeği geçen herkese teşekkürü borç bilirim, EStanbul'da dalgalanan bu siyah-kırmızı bayrak hiç inmeyecek..
Benim sevdam KIRMIZI!
Yukarı
esesfun Liste gör
Deneyimli Yazar


İSMAİL DURAK
Yaş: 34
Katılım: 28/Haz/2008
Yer: ES_ES
Online Durum: Offline
Mesajlar: 629
  Alıntı esesfun Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Mar/2009 saat 22:42
her zamanki gibi tayfun heryerde:)))
helal olsun sana kardeşim.
3 büyük değil TEK büyük geldi
     BİZANS KORK BİZDEN
Yukarı
tkolca Liste gör
Deneyimli Yazar


Tolga KOLCA
Yaş: 38
Katılım: 07/Ağu/2007
Yer: istanbul
Online Durum: Offline
Mesajlar: 491
  Alıntı tkolca Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Mar/2009 saat 23:01
alkışların en büyüğü size gelsin  bkş nin uni tayfası.yeni şimşekler kazandırmak amacıyla bol bol numara toplayın;)
Tayfun da artık BKŞ oldu gibi :D
Yukarı
 Cevapla Cevapla Sayfa  <12345 13>


Forum Kısayol Forum İzinleri Liste gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Copyright ©2001-2008 Web Wiz

Bu sayfa 0,422 saniyede hazırlanmıştır