eskisehirspor.com Giriş Sayfası
Forum Forum > Gurbetteki Şimşekler > Körfezin Kırmızı Şimşekleri
  Aktif Konular Aktif Konular
  FAQ FAQ  Forum Arama   Takvim   Kayıt Kayıt  Giriş Giriş

KKŞ Genel

 Cevapla Cevapla Sayfa  <12345 340>
Yazar
Mesaj
  Konu Ara Konu Ara  Konu seçenekleri Konu seçenekleri
hüsnü Liste gör
Usta Yazar


Hüsnü
Yaş: 63
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: YHT hattı
Online Durum: Offline
Mesajlar: 23745
  Alıntı hüsnü Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 02/Ağu/2007 saat 19:01
Alıntı yapılan SUATESES

Papua Yeni Gine'ye tayinim çıkacak ya Selahattin abi, şimdiden alıştırıyorum kendimi
Çavuş sen ballısın,
tayinin kesin Porsuğa çıkar. Smile
# Direnmüdavim....

Yukarı
10ur26 Liste gör
Deneyimli Yazar


onur
Yaş: 34
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: İstanbul/maltep
Online Durum: Offline
Mesajlar: 362
  Alıntı 10ur26 Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 02/Ağu/2007 saat 20:41
Derbenti zamanında terketmişiz anlaşılan.KKŞ ye geçmiş olsun,Allah o günleri tekrar göstermesin.
Bizi lüks meyhanelerde aramayın.Biz dost şarabı içenlerdeniz.Bize bu aşk nedir diye sormayın.Biz ESES AŞKI UĞRUNA ÖLENLERDENİZ-KKŞ
Yukarı
hüsnü Liste gör
Usta Yazar


Hüsnü
Yaş: 63
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: YHT hattı
Online Durum: Offline
Mesajlar: 23745
  Alıntı hüsnü Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 03/Ağu/2007 saat 07:18
Alıntı yapılan 10ur26

Derbenti zamanında terketmişiz anlaşılan.
Sevgili Onur,
ya sev ya da terket. LOL 
# Direnmüdavim....

Yukarı
10ur26 Liste gör
Deneyimli Yazar


onur
Yaş: 34
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: İstanbul/maltep
Online Durum: Offline
Mesajlar: 362
  Alıntı 10ur26 Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 03/Ağu/2007 saat 16:47
Derbenti hiç sevmedim ki zatenAllah tan terkettim derbenti ama KKŞ yi asla.Tongue
Bizi lüks meyhanelerde aramayın.Biz dost şarabı içenlerdeniz.Bize bu aşk nedir diye sormayın.Biz ESES AŞKI UĞRUNA ÖLENLERDENİZ-KKŞ
Yukarı
hüsnü Liste gör
Usta Yazar


Hüsnü
Yaş: 63
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: YHT hattı
Online Durum: Offline
Mesajlar: 23745
  Alıntı hüsnü Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 03/Ağu/2007 saat 16:49
Bahadır başkan,
Hyundai seni soruyor,
yalancı çıkarma beni hocam,
pazartesiye burada olacak dedim. Big%20smile 
# Direnmüdavim....

Yukarı
oyaman Liste gör
Usta Yazar


oyaman
Yaş: 48
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1407
  Alıntı oyaman Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 03/Ağu/2007 saat 19:57
onur kardeşim merhaba.hem tatil hem iş,iyisin valla.oralar pek sıcaktır aslında bu mevsimde,hiç çekilmez.....
KKŞ..KÖRFEZİN KIRMIZI ŞİMŞEKLERİ
BİZ ! ESKİŞEHİRSPORUZ !
Yukarı
10ur26 Liste gör
Deneyimli Yazar


onur
Yaş: 34
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: İstanbul/maltep
Online Durum: Offline
Mesajlar: 362
  Alıntı 10ur26 Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Ağu/2007 saat 02:10
Merhaba Orhan abi valla şu anda iş tatili göremedik daha,sıcak ama çekiliyor şimdilik.Bakacağız ilerleyen günlerde.
Bizi lüks meyhanelerde aramayın.Biz dost şarabı içenlerdeniz.Bize bu aşk nedir diye sormayın.Biz ESES AŞKI UĞRUNA ÖLENLERDENİZ-KKŞ
Yukarı
hüsnü Liste gör
Usta Yazar


Hüsnü
Yaş: 63
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: YHT hattı
Online Durum: Offline
Mesajlar: 23745
  Alıntı hüsnü Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Ağu/2007 saat 11:56
Alıntı yapılan hüsnü

Bahadır başkan,
Hyundai seni soruyor,
yalancı çıkarma beni hocam,
pazartesiye burada olacak dedim. Big%20smile 
Haydi başkan son iki gün, salla tatili artık,
KKŞ yolunu gözlüyor, sezona sürprizlerle girelim. Big%20smile
# Direnmüdavim....

Yukarı
khan Liste gör
Usta Yazar


bahadır
Yaş: 50
Katılım: 01/Ağu/2007
Yer: Bağlar
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1415
  Alıntı khan Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Ağu/2007 saat 14:49
Arkadaşlar yarın İzmit'e dönüyorum . Bir isteği olan var mı?
Körfezin Kırmızı Şimşekleri
Yukarı
SUATESES Liste gör
Deneyimli Yazar


Suat
Yaş: 37
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: Foça
Online Durum: Offline
Mesajlar: 540
  Alıntı SUATESES Alıntı  CevaplaCevapla Direct Link To This Post Tarih: 04/Ağu/2007 saat 15:13
Alıntı yapılan khan

Arkadaşlar yarın İzmit'e dönüyorum . Bir isteği olan var mı?
Bahadır abi, haşhaşlı ekmek ve helva istiyorum. Getirmezsen gelmeTongue
Körfezin Kırmızı Şimşekleri
Yukarı
 Cevapla Cevapla Sayfa  <12345 340>


Forum Kısayol Forum İzinleri Liste gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Copyright ©2001-2008 Web Wiz

Bu sayfa 0,656 saniyede hazırlanmıştır