eskisehirspor.com Giriş Sayfası
Forum Forum > ESKİŞEHİRSPOR > Genel
  Aktif Konular Aktif Konular
  FAQ FAQ  Forum Arama   Takvim   Kayıt Kayıt  Giriş Giriş

Konu Kapalı2010-11 sezonu kombine ALMIYOR ve ALDIRMIYORUZ

 Cevapla Cevapla Sayfa  <1 9394959697 134>
Yazar
Mesaj
  Konu Ara Konu Ara  Konu seçenekleri Konu seçenekleri
emrahhh Liste gör
Deneyimli Yazar


emrah
Yaş: 40
Katılım: 28/Haz/2010
Yer: eskişehir
Online Durum: Offline
Mesajlar: 755
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 10:12
Alıntı yapılan ilkertunes

Alıntı yapılan darknESS

İlker Bey,
 
bu başlıkta yönetim odaklıyım, yönetim başlığında da yönetim düşmanı. alıştım ben hepsine. ayrıca uslubunuzdan dolayı kırıldığımıda belirtiyim.
 
aynı konulardan bende şikayetçiyim ancak hala kombine konusunun yönetime bir ders olduğunu düşünüyorsunuz 4 sene öncesinde kalmışsınız derim. gelirlerin bu kadar arttığı, bedava biletin konuşulduğu süreçte sizce ne kadar etki eder kombine almamak.
 
not: malum sizinde bildiğiniz gibi kimse kimseye forumda yazma etme eyleme diyemez. benim fikirlerimi çürütecek düşünceler ortaya koyun, sonrasında tekrar konuşalım ama körü körüne fayda etmiyecek bir eyleme destek vermek sadece insanların gerçekten verebilcekleri tepkilerin törpülenmesidir.
arkadasımm dılımde yuy bıttı.
1-acıgın kapanmaması
2-kurumsallaşma
3-tesisleşme
4-alt yapı
5-ŞEFFAFLAŞMA
6-UEFA KULÜP LİSANSI BELGESİ
7-taraftarı koyun olarak görmek.
 
ben sana bu 7 maddedının de ızahını fazlasıytla acık acık yaptım.senın kafan daha da basmıyorsa birşey diyemem.hersene dıyoruz maclarda eylem bilmem ne.bu ınan onlarca macta denendı.takımımız bır gol attı sevındık uzulduk bır sekılde kaldı.yonetıme KUFUR EDILDI.sonuc ne?ne bılıyormusun arsızlasma.merak etme bu takım ne kombıne satılmamasıyla patlar ne de taraftarın maclara gıtmemesıyle.bu takımı su ankı halıyle bıle mucıze kumedusurmek.o yuzden sen bi daha dusun neyle bilmem  ne yarısına gırdıgını anla.kısılıgıme de saldırmadıktan sonra  hıcbır mesajına yanıt vermıyorum.senden ama  ılk bekledıgım madem fıkır yarısı bu saydıgım 7 maddeyı ve bu zamana kadar takınılan protestolarla bırlıkte sonuclarını da soyle.eger hala mazeret bahane buluyorsan eyvallah yolun acık olsun.ve ılerde de yonetımde senı de gormek ısterız.cunku bızler bunu anamızın ak sutu gıbı hakedıyoruz.



ben bu 7 maddeden sadece seffaflasmaya ve acıgın kapatılmasına katılıyorum bide taraftarın koyun olarak gorulmesi ama oburlerine gore daha değişik bir madde olmus

18 takım içerisinde heleki 2 sezondur super ligde olan hiçbir klüp kurumsallasmayı basaramamıstır daha dogrusu bizim ligimizde bunu yapan yoktur ki bizden beklensin diceksiniz ilk biz yapalım düzgün işleyenini oda ayrı bir konu ama bence Türk kimliğinde tam anlamıyla kurumsallasma yok...
tesisleşmeye gelince super lige yeni cıkmıssın bütçeler de anormal sekilde değişti tesisleşmeye bi anda bitirecek bütce nasıl ayrılsın kaldı ki yavas yavas düzeltmeye de calısıyolar gecen sene eski sahasında antreman yaparken bu sene kendi tesisimizde antreman yapacagız...
alt yapıya gelince altliglerde ozellikle ust lige cıkmaya calısan takımlarda alt yapı ya onem verilmez kolay kolay ayrıca gecen sene alper cıktı bu senede baya bi fazla sure aldıgını düşünüyorum ayrıca takımımızda oldukca genclesti onun dısında alttan gelen oyuncularda var cıktıgın 2. sene 18 kişilik kadronda 4-5 futbolcun altyapıdan olamaz....
uefa lisansına gelince bunu zaten bizim ligimizde anca avrupaya gitmen gerekki ozaman basvurup alasın bakın bursaya onlar yıllarca bu ligteler anca busene aldılar sampiyonlar ligi olmasa onlarda almazdı....
bu konuda bence federasyonun buyuk sucu var klüplerin tepelerine binmesi lazım...

şeffaflasma ve acıgın kapanması konusunda bende aynı görüşteyim özellikle 1 sene gecti 1 proje sunulamadı bu beceriksizliktir üstüne düşmemektir....
bunlar tabi benim görüşüm sadece....
...sevda değil tutku bizimkisi...
Yukarı
KaRa Liste gör
Usta Yazar


KapKaRa
Yaş: 36
Katılım: 01/Ağu/2007
Yer: Yayladan
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1991
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 11:18
Alıntı yapılan meliheses

başka nedeni olanı bilmem ama açığın üstü kapanmadı diye kombine almamayı doğru bulmuyorum
Mesele açığın üstünün kapanıp kapanmaması değil. Kaç senedir açığın üstü kapalı değildi ancak yine de alıyorduk kombinemizi fakat bu sene açığın üstünün kapatılma hikayesi, yönetimin bu kulüp için neler yapıp yapamayacağını bir kez daha gözler önüne serdi. İmza törenindeki konuşma, insanları köşeye sıkıştırarak sözler alma, o günün akşamı bir restorant'ta "bir şey kazanmış gibi yöneticilerin çak yaptığı" söylentileri ve hala açık tribüne çivi bile çakılmaması gibi nedenleri yazabiliyor olmamız, söz konusu yerde yönetimin olmadığını gösteriyor. Kombine bilet fiyatı konusunda da, yönetim taraftarı düşünmeden fiyatları belirlemiştir. Sezon başlayınca, bedava biletler yine havada uçuşacaktır. Bu durumda, gözü kapalı kombine almak bize uygun düşmemeli.
YÖNETİM İSTİFA! ŞEFFAF MALİ TABLO İSTİYORUZ!
Yukarı
inadına_eses Liste gör
Usta Yazar


Melih
Yaş: 48
Katılım: 13/Oca/2008
Yer: Aşk-ı Şehir
Online Durum: Offline
Mesajlar: 3932
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 11:23
Ben kombine almıyorum benim için bir tepki şahsım adına ama maçlara gitmeyeceğim anlamına gelmez.
Tek Yürek Tek Ses...EN BÜYÜK ES-ES
Yukarı
akif_26 Liste gör
Usta Yazar


Akif YER
Yaş: 34
Katılım: 10/Nis/2009
Yer: Eskişehir
Online Durum: Offline
Mesajlar: 2838
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 15:06
Kombine alıp almamam tamamen yanında verecekleri formalara bağlı yeni forma vereceklerse alırım eski pumalardan verirlerse almam
Yukarı
adem Liste gör
Yazar


Adem
Yaş: 42
Katılım: 27/Haz/2010
Yer: çamlıca26
Online Durum: Offline
Mesajlar: 111
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 15:18
satışlar başlasın merak ediyorum acaba kaç kombine satılacak. kombine almasakta stadda yerimizi alırız..
TARAFTAR ÇILDIRDI ŞAMPİYONLUK İSTİYO.. NEFER
Yukarı
EgoEs Liste gör
Deneyimli Yazar


muzaffer
Yaş: 49
Katılım: 06/Haz/2008
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 514
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 15:23
Kaç yıl olduğunu hatırlamıyorum ama hemen hemen kendi paramı kazanmaya başladığım zamandan beri kombine alıyorum.Hatta bazı yıllar maçların yarısından çoğuna gidemeyeceğimi bile bile aldım.100,000 euroluk transferleri seyretmek için 400 tl de verdim.Hatta kombinem olduğu halde bazı maçlara giremedim üstüne üstlük biber gazı ve jop yedim.Her sezon başında bu yıl alırsam şu olayım bu olayım dedim ama dayanamıyorum.Sevgi eylem gerektirir ama bu eylem sevgiliyi öldürmeye çalışmak olmamalıdır bence.Haklı tepkilerinize katılmakla beraber klubün en önemli gelir kaynağının bu biletler olduğunu göz önüne alarak bu eylemi yanlış buluyorum.Uygunsuz şartlarda maç izlemek istemeyen yada yönetimin tutumunu doğru bulmayan arkadaşlar almamakta özgürdür tabiki ama bunu klübün en çok okunan yayın organlarından birinde kendine yandaş toplamak amacıyla gündemde tutmak yanlış.
Uçurtmalar, rüzgar kuvvetiyle değil, bu kuvvete karşı uçtukları için yükselirler.
Yukarı
eseslisülo Liste gör
Yeni Yazar


süleyman
Yaş: 43
Katılım: 28/Haz/2010
Online Durum: Offline
Mesajlar: 3
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 15:53
almasamda  giderim maçlara ama yeter artık ne yaptı bu yönetim eses'ime . hiçbirşey
ALMIYORUM ALDIRMIYORUM
Yukarı
matador Liste gör
Usta Yazar


Levent
Yaş: 58
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1206
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 15:55
Bu konu başlığında kombine almıyoruz ve aldırmıyoruz şeklinde düşüncelerini ifade eden arkadaşlarımızın sayılarını düşük görerek, önemli bir gösterge olmadığı söylemlerinde bulunan arkadaşlarımıza -özellikle yönetimimizde bulunan ve bu süreci takip edenlere- aşağıdaki araştırma yazılarını okumalarını ve bu konuyu hiç de hafife almamaları gerektiğini belirtmek isterim...
 
 
Müşteri edinmenin, mevcut müşteriyi elde tutmaktan daha pahalı olduğunu biliyoruz. Araştırmalar, bu oranın 10 kata kadar çıktığını gösteriyor. Ancak, bir de “müşteriyi mutsuz” yapıp elde tutamamak var. Bu durumda ise hem müşteri kaçıyor hem de “ayaklı” propaganda aracı haline dönüşüyor. Çünkü, araştırmalar, “mutsuz müşteri”nin, mutlulardan 2 kat daha fazla kişiye deneyimlerini anlattıklarını ortaya koyuyor. Üstelik, internet nedeniyle bu sayı katlanabiliyor. En önemlisi ise unutma süresi çok uzun yıllar alabiliyor.
 
“Profit Brand” (Karlı Marka) adlı kitabın yazarı Nick Wreden, “Bazı araştırmalar gösteriyor ki, mutsuz müşterilerin olumsuz değerlendirme yapma süresi 23 yıla kadar çıkıyor” sözleriyle, tehlikeyi daha açık ortaya koyuyor.
 
Harvard Business Review’a göre, yeni müşteri edinmek, mevcuttu tutmaktan 5-10 kat daha pahalı.  Bain’in araştırması ise 10 kat daha masraflı olduğunu ortaya koyuyor. -Michigan Üniversitesi’nin yaptığı araştırma, yeni bir müşteri edinmek için harcanan her 1 dolar, 5 dolarlık değer yaratıyor. Oysa sadık müşteri için harcanan her 1 dolar, şirkete 60 dolarlık gelir olarak dönebiliyor. - Dünyaca ünlü danışmanlık şirketi Bain’in yaptığı araştırmaya göre, elde tutulan müşteri oranındaki yüzde 5’lik artış, şirketin karını yüzde 25 oranında artırabiliyor. -Müşteriyi elde tutmanın satış artırma konusunda da gücü var. Oysa, şirketler, satışları ne zaman dibe vursa, önlem olarak yeni müşteri çekme stratejisine yönelirler. Oysa bu tip durumlarda şirketlerin yeni müşteri elde etme konusunda sadece yüzde 5 şansları vardır. Mutsuzlar, saatli bomba mı? Araştırmalar bu soruya “Evet, hem de canlı bomba” yanıtını veriyor. Çünkü, aldığı hizmet ya da üründen hoşnut olmayan, şirketten kötü muamele gören müşteriler, bunu çok uzun süre unutmayabiliyorlar. Üstelik, sürekli de bu konu üzerinde konuşup, olumsuz propaganda yapabiliyorlar. Yönetim danışmanı Don Peppers, “İnternetle birlikte mutsuz müşterinin etkisi daha da arttı. Çünkü, email, tüketici siteleri ve blog’lar sayesinde mutsuz müşterinin deneyimi bir anda dünya çapında da yayılabiliyor” diye konuşuyor. Türk iş dünyasında çok eski bir deyim vardır; “Memnuniyetinizi dostlarınıza, şikayetinizi de bize bildirin.” Ancak, günümüzün tüketicisi, bunun tam böyle yapmıyor. Şikayeti hem şirkete hem de dostlarına söylüyor. Bu nedenle de etkisi daha dramatik oluyor. “Mutsuz müşteri” ya da “Tatmin olmayan” müşterinin etkisi üzerine çeşitli araştırmalar var. Bunlardan farklı sonuçlar çıkıyor. Ancak, ana hatlarıyla şu başlıklar ortaya çıkıyor: -Nick Wreden’in araştırmasına göre, “elde tutulamayan, mutsuz müşteri”, şirket için en önemli tehditlerden biri. Çünkü, “mutlu müşteri”, bu memnuniyetini ortalama 4-5 kişiye anlatıyor. Oysa, “memnun olmayanlar” ortalama 8 ila 13 kişiyle bu konuyu paylaşıyor. -Yine Nick Wreden’e göre, bu rakam, memnuniyetsizliğin internet ortamında paylaşması halinde daha da yüksek düzeylere çıkıyor. İnternet ortamında, kötü haber, iyi haberden 2 kat daha fazla hızla yayılıyor.  -University of Western Ontario’nun araştırmasına göre ise tipik bir “tatmin olmayan müşteri”, bu deneyimini ortalama 8-10 kişiye anlatıyor. -Pepperdine&Brown adlı danışmanlık şirketinin araştırması ise bu rakamın 8-10 kişi arasında değiştiğini ortaya koyuyor. Buna göre, “kötü müşteriyi” mutlu etmek için 12 defa çok iyi hizmet vermek gerekiyor. Çok özel stratejiler “Mutsuz müşteri” sorunu, doğal olarak en çok son tüketiciye yönelik sektörlerde hissediliyor.
 
WREDEN/BRAND PROFIT KİTABININ YAZARI; “MUTSUZLUĞU ÖNLEMENİN 5 YOLU VAR” MÜŞTERİ NE ZAMAN MUTSUZ OLUR?

Mutsuz müşteri, tam sınırda yer alıp ürün ya da hizmetinizden çekilmekte olan müşteridir. Bu mutsuzluk, verdiğiniz hizmetteki ya da ürün kalitenizdeki bir eksikten kaynaklanabilir. Tam “çekilmenin sınırında” olduğunu, tekrar not etmek istiyorum. Bu yüzden şirketler, müşterileri tekrar kazanma stratejileri geliştirip, onları mutsuz hale getiren sorunlarla mücadele etmelidir. Bu da beş parçadan oluşan bir süreçtir: “Hatanın sorumluluğunu üstlenin”,  “Hata ya da sorunla ilgili özür dileyin”, “Kabul edilebilir bir çözüme ulaşmak için müşteriyle ortaklık yapın”, “Birlikte geliştirdiğiniz bu çözümü uygulamaya geçirin” ve “Çözümün doğru adrese ulaşıp ulaşmadığını takip edin.”

ya bir yol bul ya bir yol aç ya da yoldan çekil
Yukarı
g.r.a.ı.d.e.r Liste gör
Deneyimli Yazar


AKIN
Yaş: 37
Katılım: 31/Tem/2007
Yer: ESES
Online Durum: Offline
Mesajlar: 828
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 17:19
arkadaşlar eskişehirspor bu yönetim spor deil yönetime inat kombine almamak yanlış ya bu takımı kim desteklicek bizden başka 
Yukarı
esesserkan26 Liste gör
Usta Yazar


serkan
Yaş: 43
Katılım: 21/Eyl/2007
Yer: Turkey
Online Durum: Offline
Mesajlar: 1363
Direct Link To This Post Tarih: 18/Tem/2010 saat 17:42

Bana  bir taraftar gösterin yağmurda,çamurda,karda,kışta,3lig'de,2lig'de,bank asya'da takımı için herşeyini vermiş;kilometrelerce yol katetmiş sırf sevdasının peşinden  rengine aşığı olduğu için  peşinden koşmuş bir taraftar gösterin.Türkiye'de kime sorarsanız sorun bu söylediklerimi ESKİŞEHİRSPOR TARAFTARI birinci sırada gelir.Türkiye ESKİŞEHİRSPOR'u anadolu futbolunun önderi olarak bilir ama en çokta MUHTEŞEM TARAFTARI ile anılır.Konya'ya 30 bin kişi gittiğimizi,ankara'ya 25bin kişi gittiğimizi,istanbul'a 20 bin kişiden fazla gittiğimizi konuşurlar.ESKİŞEHİR'e ESKİŞEHİRSPOR maçı izlemeye geldiklerinde bu muhteşem taraftara  bu stad yakışmıyor,bu modern şehre bu stad yakışmıyor diyede hoşnutsuzluklarını dile getiriyorlar.Peki çoluk çocugunun rıskını,cebındekı en son parasını ESKİŞİEHİRSPOR'u izlemek için veren abicim,amcacım,kardeşim'in şu dediklerimizi istemesi çok mu bu taraftara.Çoluk çocogunun rıskını verıyorsa,cebındekı son parasını verıyorsa bu parada ESKİŞEHIRSPOR yönetımıne gııdyor ve kaç senedir bir açık trıbunun üstünü kapatamıyorlarsa ben ALMIYORUM da derım ALDIRMIYORUM da derım.Çunku benım ESKİŞEHİRSPOR sevgimi kullanan zihniyet beni hiçbir zaman düşünmemis bu zamana kadar.Sadece bir gelir kapısı olarak görmüstur.Bazı arkadaslarım dıyor kı artık taraftar gelırı yonetımı pek cazıp etmıyor madem etmıyorsa  bu kadar cüzü bir mıktarsa taraftar geliri neden kombıne ve bılet fıyatları ESKİŞEHİRSPOR taraftarına hep PAHALI yapılmıstır.Neyse fazla uzatmayım ALAN alır  ALMAYAN almaz.

ESKİŞEHİRSPOR
Yukarı
 Cevapla Cevapla Sayfa  <1 9394959697 134>


Forum Kısayol Forum İzinleri Liste gör

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.50
Copyright ©2001-2008 Web Wiz

Bu sayfa 0,516 saniyede hazırlanmıştır